Waarmee kunnen we je helpen?
Hieronder vind je onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, neem even contact op met onze klantenservice (info@boho-beach.nl)
Mijn bestelling
Waarom heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of veranderen?
Heb je een verkeerd adres ingevoerd? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het nog kunnen aanpassen voor het verzenden. Houd er rekening mee dat dit niet onze verantwoordelijkheid is, dus check goed het adres wat je opgeeft.
Mocht je toch een ander sieraad willen dan dat je besteld had, dan kunnen wij dit in overleg met jou aanpassen, mocht je bestelling nog niet verzonden. Neem even contact op met onze klantenservice.
Ik heb mijn bestelling beschadigd, of verkeerd ontvangen. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt.
Mijn bestelling is een cadeautje. Kunnen jullie het inpakken?
Betalingen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Kan ik achteraf nog een kortingscode doorgeven?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt.
Onze producten
Van welk materiaal zijn jullie sieraden gemaakt?
In de omschrijvingen van de producten vind je meer informatie over het materiaal.
Hoe kan ik het beste omgaan met mijn sieraden van Boho-Beach?
Vermijd contact met water als je de sieraden om hebt. We raden aan om de sieraden af te doen voor het douchen/zwemmen/sporten.
Ook parfum en andere verzorgingsproducten kunnen je sieraden aantasten, dus doe pas een armbandje om je pols, als je parfum is opgedroogd 🙂
Een product is momenteel uitverkocht. Komt deze nog op voorraad?
Kan ik een aanpassing doorgeven van een bepaald sieraad?
Verzenden en retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd?
Hoe lang je bestelling onderweg is, is afhankelijk van het land waarin je woont. Voor meer info zie ”verzenden en retourneren”.